tisdag 31 maj 2011

03.06 och kan inte sova

Det är inte roligt när man börjar hata sängen redan kl 02 på natten, då är det bara att gå upp och sysselsäta sig med något för att förh.vis bli trött och längta till sängen. Jag är ju van vid att ligga sömnlös så det är ingen fara, men trist är det ju. Natten är till för sömn. Jag sov 1,5 timme sedan vaknade jag. Men ska nog försöka inta sängen igen. Håller tummarna för att det går. Jag vill att texten ska börja högst upp med katten infälld till vänster, men lyckas inte :(

13 kommentarer:

  1. God morgon. Hoppas du kunde somna om. Sista dagen på jobbet idag denna vecka. Kram

    SvaraRadera
  2. Mors Majsan,fy för att inte få sova ordentligt..1,5 timme räcker ju inte..
    Ja jädrar så gott det blev med paprikan.Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Själv var jag uppe till ca 2 inatt.. uppe kl 6, jaja.. det blir tidigt i säng ikväll istället ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Morsning..Ja den blomman är fin,jag har aldrig hört talas om den "Husarknapp" Mamma är nu inne på sitt 92 år..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt att du "hittade" mig igen, och att du kommit igång utanför metrobloggen! :)

    Inte alls kul att inte kunna sova. Jag var också uppe inatt med en dum nästäppa som vägrade släppa.
    Hoppas du får en fin dag och att du lyckades somna om tillslut!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu äntligen funkar det, vad roligt att se din nya blogg, tror nog att du lär dig snabbt! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  7. Hej på dej!
    Kul att hitta dej.
    Har haft en sån natt igen.
    Jag är uppe och löser korsord eller läser när jag inte kan sova.
    Har oxå blogspot mycket nytt man ska lära sig.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag bytte bild till en på min arm, kanske funkar bättre då! =)
    Hoppas du har en trevlig kväll!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  9. Vad jobbigt att ha sömnsvårigheter. Har du alltid haft det eller har det börjat nyligen? En annan behöver nästan bara lägga huvudet på kudden så sover man ;)

    SvaraRadera
  10. Hej vännen. Du har hittat alldeles rätt. Har haft problem med mitt googlekonto men hoppas det fungerar nu. Jobbigt när man inte kan sova. Hoppas det löser sej med bloggen. Ha en underbar dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Hoppas du somnade igen. Annars får du göra som jag. Sova i solstolen under dagen. Kram

    SvaraRadera
  12. Ja, så var det Svenska Flaggans Dag!
    Hoppas att Ni har bra väder denna Söndag (?) som är en Måndag!
    :)
    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  13. Ja,att inte få sova är ganska så tärande...
    Har oxå sådana problem..
    Håller tummarna för en bättre kommande natt!
    Kram/Ciara

    SvaraRadera