tisdag 31 maj 2011

En runda på tomten

Har varit ute en sväng och plåtat lite på tomten. Här är resultatet:

Jag har även i år införskaffat en Marguerit på stam, hoppas den är lika tålig som den förra jag hade
Nu är Rhododendron i full blom och så vacker
Här är vår JÄTTEstora syrenbuske som maken tvärvägrar att klippa lite, man kommer snart inte igenom där
En ensam liten vallmo

Nu växer det så det knakar i rabatterna
Nu har min Flammentanz tagit fart och vuxit rejält, den har många knoppar så den blir nog fin

6 kommentarer:

  1. Hejsan. Nu är jag här o tittar. Muller än ute. Min rododendron börjar spricka i knopparna nu. Kram

    SvaraRadera
  2. SÅ fint med alla blommor och buskar!!!
    Nu hoppas jag att jag kan skicka kommentaren...vi får se...
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Vackra blommor och buskar.....Fina bilder.....kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan Majsan,,Det blir nog bra ska du se,är väl lite ovant i början med en ny bloggportal,,men skam den som ger sig..Fina bilder från din omgivning..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Fick din kommentar men någon annonym hade jag inte. Kram

    SvaraRadera
  6. Kul att du tittar in.. Du har det så fint ser jag :) Härlig årstid nu när man kan njuta av det som finns omkring en. Kram

    SvaraRadera