fredag 12 augusti 2011

En tisdag i august

Jag är ju inte flitig precis att uppdatera min blogg, men här kommer ett litet inlägg
Onsdag-fredag var jag på "Ranchen" (Svägerskans kolonistuga) och vi hade ett par trevliga dagar. Jag målade lite fönster och fönsterbleck, så lite nytta gjorde jag mitt i allt slappandet
I måndags skulle sonen ut på den helikoptertur han fick som 30-års present. Det var spännande att se och han såg inte så skraj ut. Vi fick gå ut på helikopterplattan för att ta bilder. Men herregud vad det blåste när helkoptern skulle lyfta.
Här syns han i bakfönstret

Sedan åkte vi hem till oss för att fika och umgås lite. Lova var på ett riktigt bushumör och även hennes mamma tror jag bestämt.

 



Stackars lille Erik fick sitta i den där grejen man har leksaker i. Men bara en liten stund, jag lovar




4 kommentarer:

  1. Kul att du skriver ett inlägg. Trodde du bara var på FB. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Majsan,,Kul att träffa dig på bloggen,länge sen sist..tjejerna klär ju bra i väskmössan..Haé Bra Kram.

    SvaraRadera
  3. Haha.. Ja lite knäpp är man allt ;-)

    SvaraRadera
  4. Oj, vad jag vill åka helikopter - man kan ju inte få allt, tyvärr! Kram på dig

    SvaraRadera